Öeldakse, et reklaam on väga tulus äri. Tõsi, paljud algajad võivad sellele vastu vaielda. Nende reklaamieelarved sulavad meie silme all ja põrkavad kokku arusaamatu näitajaga: CTR. Selgub, et see on kõige olulisem tegur, mis kliki hinna arvutamise algoritmis sisaldub. Proovime välja mõelda, mis on CTR Yandex. Directis ja kuidas sellega sõprust leida. Küsimus on ekspertide sõnul ülemaailmne. Selle teguri mõistmine võimaldab teil reklaamikampaania pe alt palju raha säästa ja rohkem teenida.
Paar sõna "Yandex. Direct" kohta
Internet on teie toote või teenuse reklaamimiseks kõige populaarsem platvorm. Siin tegutseb palju ettevõtteid, mille põhiolemus on teavitada soovijate ja veebihaldurite suhtluse korraldamine,st inimesed, kes pakuvad oma reklaamipindu.
Otsingumootoritel on selles küsimuses suurimad võimalused. Need on ettevõtted, mis tegelevad spetsiaalse tarkvara loomisega. Te puutute nendega pidev alt kokku teabe otsimisel.
"Yandex. Direct" on üks populaarsemaid reklaamiettevõtteid venekeelses Internetis. See on korraldatud samanimelise otsingumootori loonud ettevõtte põhjal. "Yandex. Direct" pakub teenuseid reklaamijatele ja saidiomanikele (veebihalduritele). Esimesed kulutavad raha enda deklareerimiseks, teised saavad sellest väikese osa oma saitide pakkumise eest.
Teenus, mis neid omavahel ühendab, reguleerib protsessi loomulikult. Ta peab pidev alt hoidma tasakaalu reklaami ja sellel klõpsamise vahel. Vastasel juhul lahkuvad sellest nii reklaamijad kui ka veebihaldurid. Jah, ja külastajad leiavad, et selle teenused on ebapiisava kvaliteediga ja lähevad teise otsingumootori juurde. Internet on tiheda konkurentsiga valdkond. Nüüd, kui olete aru saanud, millist teemat arutatakse, võite liikuda edasi asja tuuma juurde. Niisiis, mis on CTR rakenduses "Yandex. Direct"?
Reeglid
Peate mõistma, et reklaamiga on seotud palju inimesi. Nad kasutavad samu võtmefraase, seetõttu võistlevad nad omavahel. Ja Yandex. Direct tegutseb kohtunikuna. Ettevõtte korraldatud koolitus annab selle kohta veidi teavet, kuid mitte piisav alt.
Yandexi eesmärk onraha teenimine. See loob reeglid, mis võimaldavad igal reklaamijal võtta nii palju kui võimalik. Näiteks võib Yandex. Directi kliki hind sarnaste reklaamide puhul erineda. "Kohtunik" ei vaata seda, kui palju oled nõus maksma, vaid tarbija tagasisidet. Tema jaoks on olulisem, et inimesed reklaamil klikiksid.
Kui saate sellest punktist aru, on lihtsam teada saada, milline CTR on Yandex. Directis ja kuidas see eelarvet mõjutab. Jällegi, ettevõtet ei huvita, kui palju raha olete nõus talle andma, kui reklaamid on kohmakad või avalikkust ei köida. Ta püüab kõigilt rohkem saada, see on tema tegevuse mõte.
Mis on CTR rakenduses "Yandex. Direct"
Tehniline tugi kirjeldab seda kontseptsiooni üsna selgelt. CTR (click through rate) on bänneri või reklaami klikitavuse näitaja. Arvutusvalem sisaldab kahte näitajat: klikkide ja näitamiste arv. CTR on nende vaheline jagatis. See tähendab, et selle saamiseks peate klikid näitamistega jagama. Kõik pole aga nii lihtne.
Esiteks ei arvuta "Yandex" seda indikaatorit kohe. Reklaame valides keskendub ta esialgu prognoositavale CTR-ile. Ja kuidas "Yandex" need andmed vastu võtab - keegi ei saa tegelikult aru. Sama tehniline tugi selgitab, et nad juhinduvad sarnaste reklaamikampaaniate keskmisest toimivusest, võttes arvesse saidi karmat (kui see on olemas).
Reaalset CTR-i hakatakse arvutama alles pärast teatud arvu näitamisi. Näiteks 2016. aastal oleks pidanud olema nralla 400. Kliki hind Yandex. Directis sõltub otseselt sellest näitajast. Mida väiksem see on, seda kallim on reklaami näitamine.
Reklaamiüksuste sortimise loogika
Vaatame näidet, mis näitab, kuidas CTR töötab. Meil on kaks reklaamijat. Üks on nõus maksma 20 rubla. kliendi iga tegevuse pärast on teisel kahju sellistest vahenditest. Ta teatas hinnaks 10 rubla.
Nende reklaamikampaaniad on mõnda aega töötanud. Selle tulemusena nägi Yandex, et sajast näitamisest esimene sai 5 klikki. Tema CTR on 5%. Teine reklaamija toimis oma kampaaniaga palju paremini. Ta sai sama saja näitamise eest CTR-i – 15%. Hästi tehtud!
Ja mida Yandex teenis? Esimesest: 20x5=100r. Alates teisest: 10x15 \u003d 150 rubla. Kes on tema jaoks parem? See on igaühele selge, sest reklaame näidati sama palju kordi. Kuid säästlikum alt, kuid usinam alt reklaamij alt saab Yandex rohkem. See tähendab, et ta ei lolli ennast, ta seab selle töönarkomaani esikohale. Ja boonusena - madalam CPC.
Kas CTR mõjutab eelarvet?
Reklaamijad püüavad pidev alt "Yandex. Directiga" sobituda. Täiendatakse koolitust oma ettevõttega alustada soovijatele. Selleks, et saavutada tulemusi ja mitte läbi põleda, tuleb tunda huvi uute toodete vastu, uurida kellegi teise kogemust. Nii selgus mõni aeg tagasi, et Yandex reageerib kogu reklaamikampaaniale, mitte ühele bännerile. Ta analüüsib, kui täpselt spetsialistkogutud märksõnad, nagu neid kasutatakse reklaamide loomisel.
Lisaks kogub "Yandex" teavet iga domeeninime kohta. Kui see on ebasoodne, siis räägitakse "saidi karmast". See mõjutab otsingutulemusi ja suurendab seega klõpsutariifi. Kui soovite konkreetselt teada saada, kas teie saidil on midagi negatiivset, saate ainult katseliselt. Peate looma kaks identset reklaami, mis viivad erinevatele aadressidele. Teenuse pakutava hinnaga saate aru, kummal on parem suhtumine.
Kuidas CTR-i suurendada?
Ekspertidel on selles küsimuses palju arvamusi. Enamik neist arvab, et reklaamid tuleks välja töötada. Esiteks koguge kõik võimalikud võtmed. Yandex analüüsib teie kampaaniat kontrollides kindlasti nende kvaliteeti. Mida paremad märksõnad, seda madalam on hind. Selle on eksperdid praktikas avastanud.
Teine koht CTR-i kasvus läheb reklaamile endale. Võtmefraas peaks olema pealkirjas ja tekstis. Kampaania loomisel tuleb see panna jutumärkidesse. "Yandex" mõistab seda märki kui soovi reklaamida sõnade täpse esinemise järgi. Ja see välistab tarbetud, sobimatud muljed. Seetõttu ei vähenda CTR.
Lõpetage sõnad
Teenuses on funktsioon, mis võimaldab teil teatud päringute korral reklaame mitte näidata. Neid nimetatakse stoppsõnadeks. Näiteks soovite reklaamida kasukaid. Loomulikult tuleb kõik selle sõnaga taotlused arvutada ja vastu võtta. Kui kogute võtmefraase,lugege need hoolik alt läbi. Kindlasti tuleb “heeringas kasuka all” ja palju muud. Sellised taotlused, kui need pole keelatud, vähendavad meie määra, suurendavad kogu kampaania maksumust. See tähendab, et reklaami loomisel on kõige olulisem välja töötada võtmefraasid.
Vaatajaskonna valik
Ka oluline punkt. "Yandex" keskendub võtmefraasidele. Kuid mitte kõigil, kes taotlusi kirjutavad, pole raha ega võimalust toodet osta või teenust tellida. See osa publikust tuleks ära lõigata. Selleks on asukoht vanuse, geograafilise asukoha järgi. Teil pole vaja Magadani inimesi, et J altas lillemüügikuulutust vaadata, eks? Nad ei kuluta neile ikkagi sentigi, neil kodanikel pole sellist võimalust. Seetõttu peaksite veel kord hoolik alt üle vaatama, kellele te oma teenuseid pakute. Tehke potentsiaalsest ostjast portree ja keskenduge talle. Siis rõõmustab "Yandex" teid suure CTR-iga ja kampaania ise - tõsise sissetulekuga. Palju õnne!